تولدت مبارکتولدت مبارکخیلی دلم برات تنگ شده،میدونم نمیخونی ولی دارم برا دلم خودم مینویسم ،هرکی بخونه فکر میکنه خل شدم هههکاش میشد ی بار ببینمت و بغلت کنم،فقط ی بار....کاش کنارت بودم و تولد میگرفتیم .. با دلم نوشتم...ما را در سایت با دلم نوشتم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت: 2:31